وکلای حقوقی دادیاران

وکلای دادیاران پشتیبان حقوقی شما

وکلای حقوقی دادیاران

۵ بازديد

وکلای حقوقی دادیاران

دادیاران با توجه به گستردگی پرونده ها و موضوعات حقوقی خدمات خود را در چند دسته متمرکز کرده است. که شامل مشاوره حقوقی ،تنظیم اوراق قضایی،  خدمات حقوقی و وکالت کاری و وکالت دعاوی حقوقی می باشد.

مشاوره حقوقی

دادیاران هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری مشاوره تخصص ارائه میدهد. فقط لازم است تا با مراجعه به یکی از راه های ارتباطی دادیاران موضوع خود را مطرح کنید و وقت مشاوره بگیرید. مشاوره تلفنی دادیاران همه روزه ساعات 9 و 10 شب می باشد. همچنین معمولا دفاتر مشاوره حقوقی دادیاران بین ساعات 16 الی 21 غیر از روزهای تعطیل پاسخگوی مراجعین عزیز می باشد.

تنظیم اوراق قضایی

نحوه تنظیم اوراق قضایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . قاضی یک پرونده در زمان تبادل لوایح صرفا با جزئیاتی که در لایحه نوشته شده است تصمیم گیری نهایی را انجام میدهد. لذا یک لایحه خوب میتواند مسیر پرونده را عوض کند. همچنین تنظیم قرادادهای مختلف از جمله ، قرارداد پیمانکاری ، خرید و فروش ، صلحنامه، قراردهای استیجاری و ... و تنظیم دادخواست و شکوائیه دعاوی کیفری ، دامنه ای از خدمات هستند که دادیاران با وکلای متخصص خود انجام میدهد.

خدمات حقوقی و وکالت کاری

یکی از خدماتی که دادیاران با کارشناسان و وکلای خود انجام میدهد خدمات وکالت کاری می باشد. این خدمات مخصوص چندین گروه می باشد. افرادی که اشنایی به مراحل اداری و مراجعات ندارند. افرادی که وقت پیگیری ندارند و نیاز به پیگیری توسط فر دیگری می باشد. افراد بیمار و یا خانه نشین که نمیتوانند مراجعات را انجام دهند. افراد خارج از شهرستان و استان . افراد خارج از کشور .

وکالت دعاوی حقوقی

با توجه به گستردگی دعاوی حقوقی و لزوم ایجاد تخصص در این میان دادیاران برای چند موضوع حقوقی دارای دفاتر تخصصی کمی باشد.

  • دفاتر تخصصی حقوق خانواده شامل طلاق مهریه و نفقه و ...
  • دفاتر حقوقی کیفری شامل دعاوی کیفری یک و دو ، دیات و مواد مخدر.
  • دفاتر حقوق عمومی شامل انحصار وراثت ، امور ثبتی ، مطالبات و ... .

شما مخاطب عزیز به راحتی میتوانید با مراجعه به وبسایت دادیاران و یا با ارتباط مستقیم با اپراتور و سایر کانال های ارتباطی درخواست خود را مطرح کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.